من و اون

همه چی

من و اون

همه چی

جوابیه به پست مت عزیز! (خیلی دور خیلی نزدیک..)

اون بالا اگه نوشته که نوشته شده توسط مت غلط کرده ها.. من از همینجا اعلام می کنم که پت هستم و این وبلاگ شعور درست حسابی تداره که تشخیص بده!.. مثل رهبرهای دینی و سیاسی ما...


خوب اصولآ اول بگم که من بسیار ضد دین و دینگرایی هستم ...هر دینی که می خواد باشه!!اسلام و غیره...اینکه چی شد من به این نتیجه رسیدم بحث طولانی هست و می تونم اگه درخواست زیاد بود در مطالب بعدی بهش بپردازم تا شما هم فیض ببرید...


در مورد دروغ نگفتن عرضم به حضور انورتون که وقتی که این رهبرهای دینی ما دروغ می گن زنا می کنند رشوه می گیرند و هزار و یک کار دیگه می کنند به نظر من حجت رو تموم کردن و از شیر مادر برای پیروانشون حلال تره که پا بذارن جا پای آقاشون ... حالا می رسیم به آدمهایی که سوای دین و مذهب می خوان آدم درستی باشند و از ترس بهشت و جهنم نیست که کار خوب می کنند...اونها هم که حسابشون جداست و این تصویر آدم راستگو از ذهنشون پاک نمی شه...


اصولآ نمی دونم چقدر به حرفهای مت عزیزم ربط داشت این صحبتها ولی اگه نمی گفتم رو دلم می موند....

زیر سایه آقا امام زمان باشید ایشالا ....



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد