من و اون

همه چی

من و اون

همه چی

پت وارد می شود!...

خوب این اولین پست منه...اولآ که زوررکی بعضی ها منو کردن پت خودشونو کردن مت!!! دومآ کلآ هر دو تای این کاراکترها خنگ بودن...فرقی با هم نداشتن..داشتن؟؟؟

سومآ چند روزه می خوام یه لیست تهیه کنم از کارها وچیزهایی که منو خوشحال می کنه ولی این لیستم نمی دونم چرا سال به سال کوتاه تر می شه؟؟ من پیرتر می شم و سختگیرتر یا ضاعقه ام عوض می شه؟؟؟( زبان فارسیم به کلی یادم رفته!! این ضاعقه درسته؟؟؟) قبلآ ها با یه آدامس هم شاد می شدم..الان با یه دنیا آدامسم نمی تونین منو شاد کنین!!!شماها هم همینجوری هستین یا من نوبرشم؟؟؟

خوب لیست فعلیم رو می نویسم تا چند سال دیگه بیام و با لیست الانم مقایسه کنم:

۱) اینکه یه روز از خواب بیدار بشم و ۵ کیلو لاغر شده باشم!! ای حال میده.....

۲) دیدن یه منظره بهاری...منظورم درختهای پر از شکوفه هستش!!!

۳)  دیدن یه فیلم خوب که آخرش غمگین نباشه...

۴) رقصیدن تا ساعت ۵ صبح در حالی که مست و بی خبری از دنیا!!!...

۵) رانندگی تو جاده چالوس در حالی که حمیرا گوش می کنی و با یه دست قر میدی...

۶) خوردن سوپ براکلی و پنیر در رستوران مورد علاقه من!!

۷) خوردن قهوه و کراسان گیلاس با کرم چیز....این یکی مهشره...خدا نصیبتون کنه!!!

۸)اینکه یه نفر منو مثل گربه لوس کنه و هی نازم کنه....

۹) داشتن یه سگ و یه گربه و...این یکی آرزوی بزرگ منه که یه بچه خرس پاندا داشته باشم که شبها بغلش کنم و بخوابم...زنده ها!!! و هیچ وقت هم بزرگ نشه!!!

۱۰)یه ب م و کورسی که سوار بشم و ویراژ بدم ...

۱۱) یه ویلا کنار دریا!

۱۲) یه شوهر عاشق که واسم بمیره!!!

هر وقت چیز جدیدی یادم اومد می آم می نویسم....

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:42 ق.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

سلام
مبارکه
تبادل لینک؟
میخاین اسم وبلاگمو بکنم متال مستر خانوم که به بقیه لینکا بیاد ؟ (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد