من و اون

همه چی

من و اون

همه چی

به دنیا خوش آمدی مت عزیز...

خوب امروز تولد مته ... من همیشه تولداشو باهاش بودم ...البته نه همیشه از ۱۸ یا ۱۹ یا۲۰ به این ور به جز ۳ سال اخیر!!!خواستم جبران مافات کنم و با این پست بهش تبریک بگم...این فکر کنم اولین کادوی تولدش از این نوع باشه نه؟؟تا حالا کسی واست تو وبلاگش تولدتو تبریک گفته بود...آخ که چقدر من خوب و خلاق هستم ............


خلاصه مت عزیز تولدت مبارک .به قول خودم به دنیا خوش اومدی ...امیدوارم که سالهای بعدو بیای کنار خودم و جشن بگیری...آخه خداییش تو اون مهمونی دیشبت بدون من بهت خوش گذشت؟؟؟؟ ............اینم عکس منه : غمگین و تنها.....


نظرات 1 + ارسال نظر
مت شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ق.ظ

مرسی....مرسی....خیلی چسبید
آخرین سال دهه سوم زندگیمه! . ببینم چیکار می‌کنم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد