من و اون

همه چی

من و اون

همه چی

اولین

خوب سلام !!

نوشتن اولین یادداشت یه وبلاگ مشترک هم از اون کاراییه که من تا به حال تو عمرم نکردم!

به هر حال تو این حرفدونی قراره دو تا آدم خل‌وضع بنویسن.... انتظار زیادی اگه داشته باشین خودتون اذیت میشین !!!

من نمیدونم پت چیا میخواد اینجا بنویسه ولی من دوست دارم یه سری موضوع مطرح کنم که راجع بهش تبادل نظر کنیم....راستش آخرین فیلمی که دیدم یه فیلمیه از وودی‌آلن به اسم حنا و خواهرانش .... خیلی لذت بردم . یه جور کمدی معنایی خیلی بانمک بود ... چند تا موضوع جالب هم توش مطرح شده بود که فکر کنم تا چند تا پست خوراک بحث باشه.....خوب تو این فیلم ، وودی‌آلن نقش یه آدم هیپوکندریاک رو بازی میکرد، یعنی از این آدمایی که همش فکر میکنن که یه مرگیشون هست و هی از این دکتر به اون دکتر میرن. بعد تو تصوراتش فکر میکنه که تومور مغزی داره و میخواد خودکشی کنه که تفنگش خطا میره و بعد که دکترش بهش میگه که هیچ چیزیش نیست تازه میفهمه که چقدر زندگی میتونه لذت‌بخش باشه.

برای من تفریحات کوچیک زندگی خیلی ارزشمند هستن،دوست دارم بدونم دلخوشیهای کوچیک ولی ارزشمند زندگی شما چیا هستن ؟

برای من گاهی ولو شدن روی هپی‌چیر صورتی‌ام و خوردن یه فنجون قهوه و کشیدن زورکی دو نخ سیگار (این سیگار کشیدن من هم ماجراییه، با اینکه بعدش همش سردرد می‌گیرم ولی به خاطر تیریپ روشنفکریش به ضرب‌وزور می‌کشم ! هیچکی هم پیشم نیست که بخوام جلوش تیریپ روشنفکری بیام .... احتمالن شاید جلوی خودم!) و دیدن یه فیلم دوبله نشده با زیرنویس انگلیسی (این یکی دیگه تیریپ روشنفکری نیست!) آخر لذتهای دنیاست.

شما چطور ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
پت جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ق.ظ http://patttomattt.blogsky.com

اولآ چی شد من پت شدم تو مت؟؟؟ دومآ از کی تاحالا تو سیگار می کشی که من خبر نداشتم...سومآ اسم خارجکیه این فیلمه رو بده ببینمش بعد صحبت می کنیم...چهارمآ تفریحات کوچیکو ولش؛ بزرگترین تفریح تو همیشه دوستی با من بوده و این افتخاریه که نصیب همه نمی شه:))..پنجمآ قرار نیست اینجا بد آموزی داشته باشه!!! از کی تا حالا سیگار کشیدن نشانه روشنفکری شده که ما خبر نداشتیم؟؟ششمآ ما هم همین طور مخصوصآ اگه صحنه هم داشته باشه! هفتمآ خیلی چاکریم...

سکس 5 قاره/شرکت درجایزه800دلاری جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:59 ق.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
سکس 5 قاره/شرکت درجایزه800دلاری
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد