من و اون

همه چی

من و اون

همه چی

کسی اونجا هست ؟

من اصولن نمی دونم که این وبلاگ غیر از من و پت بیننده ای داره یا نه !!! اینجور که از کانتر بر میاد باید داشته باشه مگر اینکه همه اون بازدیدهایی که آمار کانتر رو بالا می برن کار پت باشن که با اطلاع از دیلاتاسیون وابسته به شهر ایشون بسیار بعیده !!! حالا اگه واقعن کسی میاد اینجا یه اهنی چیزی بکنه که ما هم ذوق کنیم. این دو روز تعطیلات فرصت خوبی بود برای استراحت و عیاشی ... البته امروز عصر دیگه مخم رسمن گوزید و به سرم زد که یه مزه واسه شادخواری اختراع کنم!!! فعلن داره مراحل جا افتادن رو طی میکنه و امیدوارم چیز خوبی از آب در بیاد و از اونجایی که ممکنه چیز خوبی از آب در بیاد فعلن فرمول رو لو نمیدم تا جلوی سوءاستفاده امت همیشه در صحنه گرفته بشه ! آقا روزای تعطیل من بساطی دارم....یه دختری تو آپارتمان هست که فکر می کنم توسط یه آقای محترمی سر کار گذاشته شده ....این بشر روزای تعطیل تلفن رو ور میداره و شروع میکنه با اون آقای محترم دعوا کردن ( اینا رو از رو شواهد و قراین میگم). خلاصه خیلی بانمکه فکرشو بکن روزای تعطیل با صدای یکی که داره خواهر و مادر طرف رو مستفیض میکنه بیدار بشی !! تازه من امروز یه فحش فابریک ازش یاد گرفتم : تف تو گور پدرت !!!!! ..... که البته به نظرم خیلی فحش جالبی نیست چون واسه فحش دهنده بیشتر از فحش خورنده دردسر داره .... باید بری تا بهشت زهرا و کلی دنبال گور بابای طرف بگردی ( مسلمن چون با هم دعوا دارین نمیتونی آدرس رو از خودش بگیری) و بعدش در قبر یارو رو ورداری و تف رو بکنی توش و بعد هم در قبر رو ببندی !! تازه شانس بیاری به جرم نبش قبر نگیرنت! نتیجه اخلاقی اینکه تا وقتی فحش های سهل الوصول تر هست راه دور چرا ؟! در پایان هم به قول حاج خانوم مدونا که الان دارن میخونن لا ایسلا بونیتا !
نظرات 3 + ارسال نظر
آرشام شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:43 ب.ظ http://www.daneshmandeemrooz.blogsky.com

سلام حتما به وبلاگ من سر بزنید

پت یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ق.ظ http://patttomattt.blogsky.com

جیگرم اینجوری کهتو نوشتی آدم فکر می کنه ته ...( اسم محله های خراب تهون یادم رفته!!!!) زندگی می کنی که .... تا وقتی من اونجا بودم نمی ذاشتم بری محله های خراب که از ای چیزها یاد بگیری ..من رفتم و همه ادب و متانتم رفت!!!!...:))

زیتون یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:15 ق.ظ

خوب دیگه وقتی تو وبلاگا کامنت می‌نویسی و آدرس وبلاگ می‌دی آدم پیدات می‌کنه و کل وبلاگتو می‌خونه:) امیدوارم موفق باشی.
در ضمن اگه همسرت به وبلاگای سکسی می‌ره احتمالا فقط برای رفع کنجکاوی‌ست. نگران نباش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد