من و اون

همه چی

من و اون

همه چی

اشتقاق

اشتقاق

وقتی جهان 
از ریشه جهنم
و آدم
      از عدم
و سعی
از ریشه های یأس می آید
وقتی که یک تفاوت ساده
        در حرف
کفتار را
 به کفتر
   تبدیل می کند
باید به بی تفاوتی واژه ها
و واژه های بی طرفی
         مثل نان
                   دل بست
نان را
      از هر طرف بخوانی
                            نان است!
 
                          (قیصر امین پور)

به دنیا خوش آمدی مت عزیز...

خوب امروز تولد مته ... من همیشه تولداشو باهاش بودم ...البته نه همیشه از ۱۸ یا ۱۹ یا۲۰ به این ور به جز ۳ سال اخیر!!!خواستم جبران مافات کنم و با این پست بهش تبریک بگم...این فکر کنم اولین کادوی تولدش از این نوع باشه نه؟؟تا حالا کسی واست تو وبلاگش تولدتو تبریک گفته بود...آخ که چقدر من خوب و خلاق هستم ............


خلاصه مت عزیز تولدت مبارک .به قول خودم به دنیا خوش اومدی ...امیدوارم که سالهای بعدو بیای کنار خودم و جشن بگیری...آخه خداییش تو اون مهمونی دیشبت بدون من بهت خوش گذشت؟؟؟؟ ............اینم عکس منه : غمگین و تنها.....