من و اون

همه چی

من و اون

همه چی

اشتقاق

اشتقاق

وقتی جهان 
از ریشه جهنم
و آدم
      از عدم
و سعی
از ریشه های یأس می آید
وقتی که یک تفاوت ساده
        در حرف
کفتار را
 به کفتر
   تبدیل می کند
باید به بی تفاوتی واژه ها
و واژه های بی طرفی
         مثل نان
                   دل بست
نان را
      از هر طرف بخوانی
                            نان است!
 
                          (قیصر امین پور)
نظرات 2 + ارسال نظر
پت سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:47 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

هه لووووووووووووو!‌( مدل سلام کردنمه وقتی به وجد میام!)
یه پت و مت دیگه پیدا کردم! خوشبختم از آشناییتون!
منم پت هستم.... یه مت هم دارم ولی نمینویسه! فقط خودم مینویسم!
در مورد پستتون: نان وقتی نیست حتی اگه نان هم باشه٬ نیست!
در مورد پست قبل: مبارک باشه! هزاررررررررر سال به این سالها! تبریک! ( اگه به موقع اومده بودم آهنگ ریتم دار هم میخوندم!) موشه هم خیلی نازه!
خوشحال شدم!
موفق باشید

سارا خانم پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ب.ظ http://biriaaa2.blogsky.com

اولین بار به وبت میام و باید بگم خوشم اومد
مخصوصا از اسمت
مت
من عاشق پت و مت بودمو وهستم
خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد